אשכול שיווק באינטרנט מספקת סל שירותים שלם בתחום התקשורת השיווקית באינטרנט. תקשורת שיווקית באינטרנט (I-MARCOM - Internet Marketing Communications) היא תקשורת אינטרנטית תומכת-מכירות, המסייעת להשגת המטרות השיווקיות של העסק. היא כוללת את כל סוגי אמצעי התקשורת באינטרנט בהם ניתן להשתמש כדי להעביר מסרים לקהל היעד:
בהגדרתה הרחבה ביותר, תקשורת שיווקית באינטרנט היא כל דבר המכיל קישור באינטרנט ו/או מסוגל להעביר מסר משפיע חיובי אל קהל/י המטרה באינטרנט. כל חברה קובעת לעצמה את גבולות התקשורת השיווקית באינטרנט בהתאם להבנתה ולצרכיה, כולל חלוקתה של עבודת התקשורת השיווקית באינטרנט בינה לבין ספקים חיצוניים. מכיוון שמטרות עסקיות ושיווקיות משתנות בדרך כלל על-פי קהלי מטרה, מוצרים, שירותים, שפות, תרבויות ועוד, תקשורת שיווקית באינטרנט חייבת להיות גמישה אבל בו בזמן גם קשוחה. גמישה - להתאמות מקומיות וזמניות, אולם קשוחה - בתוך סטנדרטים ברורים ובדיוק באותה "הופעה" (Look & Feel) בכל המקומות ובכל אפיקי השיווק באינטרנט. אחידות זו תורמת משמעותית גם ליצירת מיתוג (Branding) תוך חסכון בכספים המושקעים באמצעים תדמיתיים. תקשורת שיווקית אופטימאלית באינטרנט חייבת לשלב אפיקים שונים ומגוון אמצעים, ולשאוף ליצירת תגובה/דו-שיח. אחרת, בהגדרה, אין זו תקשורת (Communications) אלא אמירה (Promotion) חד-כיוונית. המטרות והיעדים של תקשורת שיווקית באינטרנט הינן:
עולם התקשורת השיווקית באינטרנט משתנה, מתקדם ומתפתח מדיי חודש. בבדיקות מקיפות נמצא כי על-מנת להפיק תוצאות בעלות ערך מתקשורת שיווקית באינטרנט נחוץ ידע ב 3 תחומים מרכזיים:
כאמור, תקשורת שיווקית באינטרנט הינה פעילות כדאית ומניבת הכנסות לכל עסק בכל גודל, ענף ומדינה. יחד עם זאת, בעקבות הידע המקצועי הנרחב הדרוש, והזמן הרב שיש להשקיע בפעילות זאת, מנהלי עסקים מתקשים לבצע זאת בעצמם באופן שוטף ושגרתי. מצד שני בגלל העלויות הגבוהות של מנהלי תקשורת שיווקית בעסק, עסקים רבים נרתעים, מוותרים – ומפסידים הכנסות רבות! אם הנך מתעניינ/ת באחד מהשירותים הקשורים לשיווק באינטרנט או ברצונך לקבוע פגישה עם יועץ שיווקי כדי לבנות תכנית תקשורת שיווקית באינטרנט מלא את הפרטים ולחץ - אני מעוניין בשיווק מקצועי.