החברה שלך מדהימה, ביצעתם את הפרויקטים הכי גדולים שיש, המשרדים שלכם מפוארים, אתם באמת מקצוענים ברמה הכי גבוהה שיש ומספקים פתרונות סוף הדרך. אז למה הלקוח לא משתכנע? הבעיה היא שכל הדיבורים הללו אינם מוחשיים ללקוח שלך. הסיפורים וההסברים שלך נשמעים לו טובים מדי. זה כמו השיר הצרפתי (למי שמכיר): פרולה, פרולה, פרולה (מילים, מילים, מילים). כשאתה מספר ומתאר לו את כל הפרטים, אתה עצמך ממש רואה אותם מול העיניים, אבל לא כן הלקוח. אנחנו חיים בעולם פיזיקאלי, בעולם של חומר, וחומר הוא הרבה יותר ממשי מדיבור על רעיון כלשהו. לכן, כאיש מכירות אתה צריך לספק ללקוח שלך גם חומר. מה זה חומר? טובה תמונה אחת מאלף מילים! במילים אחרות - הוכחות! דברים שהוא יכול לחוש, לראות, ואפילו לשמוע - תמונות של פרויקטים, סרטים, מכתבי המלצה מלקוחות, תמונות של המשרדים והצוות המקצועי של החברה, פרסומים במדיה ועוד. כשהלקוח יוכל לראות או לחוש את מה שאתה מספר לו, הכל יהפוך עבורו מדיבורים למציאות. איש מכירות טוב, מחזיק באמתחתו את כל החומר הרלוונטי, ויודע לשלוף את הכלי המתאים מארגז הכלים בכל סיטואציה ובכל זמן. בהצלחה, הטיפ מוגש ע"י תמיר חפץ, מנהל שיווק ומכירות בחברת אשכול מידע עסקי **מעוניין להגיע לערב שיווק ונטוורקינג ייחודי לענף הבנייה והאדריכלות? לחץ כאן