משתמש נוכחי:   אורח     
פתרונות שיווקיים לענף הבניה והתשתיות     03-5172221
    פרויקטים בניה פרטית תשתיות חברות מכרזים מעקב שיווקי חדש הוסף פרויקט/מכרז    
 
  הוסף למועדפים מאגרי מידע שרותי שיווק ממוקד ואיתור לקוחות קורסים וסמינרים בניה וקידום אתרים  
     

שם משתמש:
סיסמא:



טיפים
אינדקס עסקים
מגזינים
תערוכות וכנסים
פינוי בינוי
תמ"א 38
לקוחות מספרים
פרסם מכרז
שטחי פרסום
דרושים
עזרה סירטונים
אודותנו


  טיפים  



טיפ 5: ארגז הכלים של איש המכירות המקצוען



החברה שלך מדהימה, ביצעתם את הפרויקטים הכי גדולים שיש, המשרדים שלכם מפוארים, אתם באמת מקצוענים ברמה הכי גבוהה שיש ומספקים פתרונות סוף הדרך. אז למה הלקוח לא משתכנע?


הבעיה היא שכל הדיבורים הללו אינם מוחשיים ללקוח שלך. הסיפורים וההסברים שלך נשמעים לו טובים מדי. זה כמו השיר הצרפתי (למי שמכיר): פרולה, פרולה, פרולה (מילים, מילים, מילים). כשאתה מספר ומתאר לו את כל הפרטים, אתה עצמך ממש רואה אותם מול העיניים, אבל לא כן הלקוח.

אנחנו חיים בעולם פיזיקאלי, בעולם של חומר, וחומר הוא הרבה יותר ממשי מדיבור על רעיון כלשהו. לכן, כאיש מכירות אתה צריך לספק ללקוח שלך גם חומר. מה זה חומר?

טובה תמונה אחת מאלף מילים! במילים אחרות - הוכחות! דברים שהוא יכול לחוש, לראות, ואפילו לשמוע - תמונות של פרויקטים, סרטים, מכתבי המלצה מלקוחות, תמונות של המשרדים והצוות המקצועי של החברה, פרסומים במדיה ועוד. כשהלקוח יוכל לראות או לחוש את מה שאתה מספר לו, הכל יהפוך עבורו מדיבורים למציאות.

איש מכירות טוב, מחזיק באמתחתו את כל החומר הרלוונטי, ויודע לשלוף את הכלי המתאים מארגז הכלים בכל סיטואציה ובכל זמן.




בהצלחה,

הטיפ מוגש ע"י תמיר חפץ,

מנהל שיווק ומכירות בחברת אשכול מידע עסקי









**מעוניין להגיע לערב שיווק ונטוורקינג ייחודי לענף הבנייה והאדריכלות? לחץ כאן

בעל עסק, מחפש גידול במכירות? שלח את פרטיך ואנו נחזור אליך