אתה אוהב שמקשיבים לך ? ברור שכן... אתה אוהב שאומרים לך מה לעשות ומחליטים בשבילך ? לא... נגיד שיש לך איזושהי בעיה, מה היית מעדיף ? האם היית רוצה להציג את הבעיה שלך בצורה כללית ואחר כך לשמוע דברי חכמים איך לפתור אותה? או אולי היית רוצה שמישהו באמת יקשיב לכל הבעיה שלך, יתעמק בה וכך יעזור לך ביחד איתך להתבונן בבעיה ולמצוא פתרונות. איש מכירות טוב לא מדבר הרבה, הוא בעיקר מקשיב, הוא מקשיב כי הוא באמת מתעניין ורוצה להבין את הבעיה של הלקוח ואת הצורך האמיתי שלו. הוא מתעניין כי הוא רוצה באמת לעזור, וכשהוא מבין את הבעיה והצורך הוא יכול בקלות רבה להוביל את הלקוח שלו לפתרון המתאים. שאל אותו מה בדיוק הבעיה? מה הצרכים? למה? מה חשוב לו? ממה הוא מפחד? איזה נסיונות קודמים היו לו בנושא? כמה זה חשוב לו? למה??? אנשי מכירות אוהבים לדבר. לדבר על עצמם, על החברה שלהם, על המוצר לדבר לדבר לדבר זו טעות גדולה והתרכזות בדבר הלא נכון, תן ללקוח לדבר, הוא כבר יסביר לך במדויק איך למכור לו... בהצלחה, הטיפ מוגש ע"י תמיר חפץ, מנהל שיווק ומכירות בחברת אשכול מידע עסקי **מוזמנים להיות חלק מהקהילה המובילה את ענף הבנייה בדף הפייסבוק שלנו ולקבל מידע על פרויקטים, מכרזים ופעילויות ייחודיות