כולם מסכימים שיותר קל לקנות מוצר כלשהו ממישהו שאנחנו כבר מכירים, שכבר לא ממש זר לנו. גם כשאנחנו עצמנו קונים משהו, אנחנו מעוניינים לרכוש אותו מאדם או מחברה שאנחנו יודעים עליהם משהו, והם לא נעלם עבורנו. אז מה, לא נמכור למישהו שאנחנו לא מכירים? דווקא כן! נייצר את ההיכרות הנדרשת לפני מועד ביצוע העסקה, וכשהמועד יגיע, כבר נהיה חברים של הלקוח ולא יהיה לו כל קושי לקנות מאתנו. בענף הבנייה פעולה זו אפילו קלה הרבה יותר מאשר בענפים אחרים. למה? כי בענף הבנייה, עם עבודת שיווק נכונה, אנחנו יכולים לדעת על הלקוח שלנו לפני שהוא מגיע לשלב שהוא צריך אותנו. אם זה בונה פרטי בשלב שלד שיזדקק למטבח בעוד 4 חודשים, ואם זה יזם שרק רכש את הקרקע ורק בעוד שנה יסגור עם קבלן לביצוע, זה הזמן לייצר את ההכרות בינינו. זה הזמן, כאשר העסקה עדיין לא ממש על הפרק והתקשורת בינינו משוחררת וחסרת שיקולים עסקיים של מחיר ומו"מ - השיקולים שמפריעים בשלבים היותר מתקדמים. בואו נייצר את ההיכרות לפני זמן העסקה - ניפגש, נתעניין, ניתן עזרה ונשמור על קשר, וכשיגיע הזמן - הלקוח כבר חבר. בהצלחה, הטיפ מוגש ע"י תמיר חפץ, מנהל שיווק ומכירות בחברת אשכול מידע עסקי **מעוניין להגיע לערב בנושא מכירות ייחודי לענף הבנייה והאדריכלות? לחץ כאן להרשמה